Friday, May 6, 2011

senarai ranking newspaper online di malaysia..jum kita tengok sapa menang

Bukak sahaja internet..mesti korang akan buka dulu surat khabar..baca dulu cerita hangat...betul tak lepas tu baru korang akan buka facebook..pastu blog..pastu cite tuttttt bagi yang buka la..hahahaha..kalau tak baca nanti jadi katak bawah periuk besi....hehehehehe...so harini aku nak tunjuk ranking surat khabar online  yang paling meletup di malaysia...oh panas panas..ranking ni aku tgk dekat alexa ..jadi akan ada perubahan bagi setiap masa..



korang suka baca paper x??baca-baca lah ..biar terbuka minda dengan dunia luar mahupun malaysia..



newspaper online box office



Malaysia kini >> traffic rank in Malaysia                        =13

The Star Online >> traffic rank in Malaysia                    =17

Utusan online>> traffic rank in Malaysia                         = 23

Berita harian online>>traffic rank in Malaysia                = 27

Harian metro online>>traffic rank in Malaysia                = 28

Kosmo online>>traffic rank in Malaysia                           = 40

Harakahdaily>>traffic rank in Malaysia                            = 59

Bernama.com >traffic rank in Malaysia                            =128

New Straits Times Online >> traffic rank in Malaysia     =220

The sun >>traffic rank in Malaysia                                     = 237

Daily express >> traffic rank in Malaysia                          =3953

Malaysia today>>traffic rank in Malaysia                         = 5871



jadi surat khabar yang korang minati..??

4 comments:

zati embong said...

jat x termasuk dalam semua2 2.nmpk sgt kurang mmbca paper.tgk berita je semata2 O.o

Rozuan Ismail said...

Malaysia kini top kot.huhu

muslim said...

hehehe..salu baca malaysia kini dan berita harian..harakah.. utusan xbaca sgt..

muslim said...

malaysia kini best skit...sebb dua2 belah pihak ada..so baru bleh tgk mana yang boleh pakai

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...