Wednesday, May 4, 2011

life must be happy

hhohoho.today im very hapy...exam oh exam...i loike this paper today..why?? because first time in my life  i do 4 pages to answer tht question ..hahahahahaha...wat the hell..hahahaha..best best..kecoh gila mamat ni...baru do 4 pages have been crazy hpy..gagaga

so isu hangat sekarang?? dan isu pelik..??


Rosmah tiba di Turki untuk lawatan 3 hari


Isteri Perdana Menteri Datin Seri Rosmah Mansor tiba di Istanbul untuk memulakan lawatan tiga hari ke Turki.

Ketibaan beliau di Lapangan Terbang Antarabangsa Atartuk pada 11.50 malam waktu tempatan (4.50 pagi waktu Malaysia) disambut oleh Duta Malaysia ke Turki Datuk Saipul Anuar Abdul Muin.

Rosmah diiringi oleh isteri Timbalan Perdana Menteri Puan Sri Noorainee Abdul Rahman dan Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil.

Delegasi itu turut disertai 15 anggota Badan Amal dan Kebajikan Isteri-isteri Menteri dan Timbalan Menteri (Bakti), usahawan wanita dan pegawai kanan dari Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri serta SME Corporation.

Rosmah dijadual menghadiri dan menyampaikan ucaptama bertajuk 'Kemajuan Wanita Malaysia dalam Perniagaan dan Ekonomi' pada Sidang Kemuncak Wanita Global 2011, pada Khamis.

Sidang kemuncak itu bermatlamat menemukan tokoh terkemuka untuk merangka hala tuju, strategi dan program ke arah meningkatkan pencapaian wanita dalam bidang ekonomi dan keusahawanan. (malaysia)


HAHAHAAHAHAHAA...

BEK BERENTIKAN JE  Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil .. 
DAH TAK DE KERJA DAH SHARIZAT...
Bukankah Datuk Seri  Shahrizat yang lebih berkuasa berbanding   Rosmah?


HAHAHAHA..
SAPA DIA INI...BINI PM JE PUN..LEBIH2 MENGALAHKAN MENTERI

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...