Saturday, March 12, 2011

tidak dapat berkarya bulan ini..


     sudah hampir seminggu tidak menconteng tulisan di blog ini, terlalu buzy dengan asigment yang bertimbun..kalau tak buat fail plak...tak grade aku bulan 10 ni kalau tak buat asigment ni..hahaha..lepas siap je asigement subjek seperti dibawah ini terus aku nak menconteng blog aku ni...arghhh malehnya aku...mudah-mudahan aku mampu siap hingga hujung bulan ini....aminn....

  • kerja sosial perubatan..
  • sosiologi politik
  • sosiologi penghijrahan
  • perkawinan, keluarga dan kekerabatan
  • psikologi 2
by the way..aku simpati dengan mangsa tsunami yang terjadi di jepun..mudah-mudahan mereka tabah menghadapi dugaan..tapi yang aku risau kesan radiosi nuklear  tu...takut wehhhhh kesan dye..dengar cite malaysia pun nak wat tenaga nuklear. betul ke??.??perlukah???bagaimana dengan sistem pembuangan uranium??



6 comments:

Izlan HoiHoi said...

ak risau gak..risau kalau2 manga n anime x update mggu dpn.. resah weyh...haha

Cik Rimau said...

cik rimau pun risau gak bile dgr pasal kebocoran ape ntah yg berkaitan nuklear tu.. takutnye.. dah la kesan radiasi bahaya.. ape jd kat dorg kalau btul2 jd kebocoran tu.. hurmm.. mga dorg selamat drpd kesan radiasi tu..

muslim said...

itu la pasal...tapi benda da jadi..moga rakyat malaysia disana selamat...aminn

tengku ashran said...

baby tu comel

NormaLiza Mah said...

may i follow u... hmmm.....
klik nuffnang .... dah lama ada nuffnang...? pendapatannya ok ker? saya baharu lagi...
saling klik n klik...

Bella said...

may God bless them!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...