Monday, March 14, 2011

Ratu porno selamat dalam gempa bumi

Ratu porno selamat dalam gempa bumi

MIYABI


JAKARTA - Nasib pelakon pornografi Jepun, Maria Ozawa menarik perhatian ramai selepas negara tersebut dilanda gempa bumi dan tsunami kelmarin.
Para peminatnya di Indonesia yang mengenalinya dengan gelaran Miyabi tertanya-tanya keadaan pelakon itu selepas bencana tersebut.
Akhbar Kompas semalam melaporkan Miyabi menulis di akaun laman sosial Twitter miliknya menyatakan bahawa dirinya selamat.
"Setelah gempa bumi, saya selamat dan berada di kem bersama semua anggota pasukan pengurusan saya," tulis Miyabi dalam bahasa Jepun.
Ikuti berita selanjutnya di KOSMO! hari ini.
perlukah berita ini dilaporkan???hahahaha..sempoii

6 comments:

Miss Tira said...

Bagus sangat laa tu. Takde benda lain dorang nak tanya. Dua-dua negara ada rekod bencana tsunami dan gempa bumi. Dah kena sangatlah tu. Jahil tak bertempat. Ish ish~

Nor Suhaiza said...

asal la pmpuan ni x hayut skali dlm ombak tsunami tu.
agk2 la kalo pmpuan ni mati ada ke yg kecewa????
huhuhuh....

muslim said...

klu dye dilambung ombakk..rugi la syarikat filem porno tu hahahaha...btw..xpyah cerita mcm ni nk siar...xde kepentingan...

tengku ashran said...

kan bagus kalau minah tu mati jugak..
kalau tenggelam dia,
selamat la bebrapa peminat dia drpd neraka

aRaN said...

star ni...kena lapor la hahahhaa

Bella said...

tak kisahla siapa dia dan apa kerja dia.dia masih punya 1 nyawa yang beharga. mungkin tidak bagi kita tapi berharga bagi family dia. nyawa setiap manusia itu sangat tidak ternilai ok! =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...